Lilypie Third Birthday tickers

2009. máj. 18.

Már megint buli:-)

Most Merci néni és tamás bácsi szülinapjára voltunk hivatalosak, Merci néniék rezidenciájába. Eredetileg úgy volt, hogy bálványosra megyünk egy teljes hétvégére ezen alkalomból, Natkó néniék csúcsszupi nyaralójába, de Bálint még nem elég erős egy ilyen kiruccanáshoz. Őket pedig senki nem akarta kihagyni a buliból. Így is nagyon jól sikerült buli volt, sok-sok fincsi kajával és aranyos kutyusokkal. Még én is hajlandó voltam enni, pedig tészta nem szerepelt a menüben:-)
Majonézes kukoricát ettem és mozzarella sajtot. Meg persze szülinapi túrótortát.Issteni volt. A buli hátralevő részét, ami nem volt kevés, mert csak 9 után indultunk haza, Dior és Alfi kutya kergetésével, nyúzásával sziklamászással, futkározással, ágyon ugrálással és anyán való lógással töltöttem. Haza felé a kocsiban anyának nem kis fáradtságába került, hogy ébren tartson, de sikerült. Soha nem feküdtem le még ilyen későn. Legalább fél 11 volt mire elaludtam.
Merci néni és Tamás bácsi, mégegyszer nagyon boldog szülinapot Nektek!!!!!!!!!!!

Tipikus

Alfi kutyussal


Dior kutyussal








Sziklamászás közben












A kiscsapat. Apa volt a fotós







1 megjegyzés:

mayertimi írta...

Jaj de jól nézel ki Maya! Ez a kalap pedig egyenesen imádni való!!!