Lilypie Third Birthday tickers

2009. júl. 14.

Az Én házam


Rajongok a kis házikókért, ezért anyáéktól kaptam egyet. Azóta teljesen oda meg vissza vagyok a gyönyörtől. A házavatóra elhívtam a Flórát, hogy együtt élvezhessük a házikó kínálta lehetőségeket. Mindenféle variációt kipróbáltunk. Voltunk benn egyszerre vagy külön-külön, volt bent csak Anita, aztán Anita és Anya, volt, hogy Apa is benn volt, bár akkor más már nem fért be. És még sorolhatnám a variációkat, de akkora buli volt, hogy nem is emlékszem minden részletére. Kaja is volt ám! Apa melegszendvicseket gyártott, anya meg piskótából mackókat sütött. A buli folyamán egy hamis titokra is fény derült. Flóra az én Apukámat egész délután Apucinak hívta. Engem mondjuk ez kicsit sem zavart, de anyáék mindíg jót nevettek rajta. A buli végén megint együtt fürödtünk és most is nagyon élveztük. Flóra megmutatta, hogy hogyan tud egyedül mosakodni, meg azt is, hogy hogyan kell iszonyatosan sok fizet a fejemre önteni, majd megpacskolni a kobakomat:-) Fürcsi után volt még gyors vacsi és sajna a Flóra hazament. Pedig mi mondtuk, hogy aludjanak nálunk!! Na majd legközelebb. Engem sem kellett sokáig altatni és reggel f9-ig meg sem moccantam:-)


























8 megjegyzés:

Claudia írta...

Szuper az új házikód Maya! Ha nekem is lehetne egy ilyenem..... :)
Nagyon édesek vagytok a pancsolós képeken!

mayertimi írta...

Édesek vagytok, kis csillagvirágok. és szuper házad van Maya, még én is kipróbálnám. Egyébként amikor kislány voltam nekem is volt egy ház alakú sátram. Ki sem lehetett robbantani, imádtam. :-))))))Ám, én Flórán csodálkozom a legjobban, igaz már nagyon régen nem láttam. Hihetetlen sokat nőtt. Már nagyon szeretnék veletek találkozni.
Nektek melyik hétvége lenne a jó? Ha lehetne választani akkor a jövőhét szombatot (25-ét) mondanám találkának. Nektek az jó?

mayertimi írta...

Még egy kérdés, mikortól fürdött Maya fürdőkarika nélkül a kádban? Nem 15 hónapos volt????

Ingrid írta...

Már háztulaj is lettél :) Micsoda presztízs, kérem! Légy nagyon büszke rá!
Helénának csak egy Iglu-sátor jutott ;) :D Nem is stresszelem a Te házaddal, mert még követelőzni kezd :)

Bettyó és Maya írta...

Timike!
Sztem jó nekünk a jövő szombat, de még este Kornélt is megkérdezem.Ha Maya szavaival akarnék élni akkor azt mondanám, hogy Kónyélt.Hihi. A fürdőkarikás kérdésre passzolom a választ. Ciki??? Annyit tudok, hogy mikor nektek odaadtuk előtte már kb 3 hete nem fürdött benne. Ez segített?:-)
Ingrid!
Szerintem az iglu is tökéletes, nekünk is csak azért lett mert Maya tényleg ház függő lett, ez meg nagyon akciós volt.
Clau!
Ha már nem használjuk, ami sztem kb 3-4 év múlva lesz akkor kölcsön adjuk neked:-)

mayertimi írta...

Hali,
nem ciki :-))) De akkor szerintem jól mondtam. Mi voltunk kb. 6 hónaposak amikor megkaptuk akkor volt Maya 15. Csak számolgattam, hogy még meddig kell használnunk. Egyelőre szeretjük, még nem szándékozunk visszaadni :-))) csak sok minden van a lakásban aminek itt lesz az ideje (végre) hogy elpakoljuk. Pl. járóka :-))))))

mayertimi írta...

Ja, igen majd kérdezd meg Kónyélt, hogy neki jó lesz-e a jövőhét? :-))))

Claudia írta...

Nem is tudom Maya, hogy kibírom-e addig. Majd igyekszem. :-)