Lilypie Third Birthday tickers

2009. júl. 14.

Remélem csak ennyi volt

A mai napunk elég nyűgösen telt. Maya reggel 3/4 9- kor kelt de 10 kor szerintem már simán le tudtam volna tenni aludni. Azért csak kihúztuk ebéd utánig. Jó nagyot aludt, de nem az igazi volt amikor felkelt. Nem volt kedve se pancsizni se a házikójában játszani és volt egy hasmenésünk is. Aztán este vacsi után szólt, hogy Anya kaka és mutogatott, hogy menjünk be a szobájába. Épp, hogy beértünk totál összehányt mindent. Aztán mutogatott a popija fölé és mondta, hogy fáj. De 10 perc múlva semmi baja nem volt. Jó kedvűen játszott és azt mondta semmije nem fáj. Szóval remélem nem kaptunk be semmit ls csak ennyi volt. Magamat ismerve tuti óránként fogok éjjel bejárkálni hozzá.

4 megjegyzés:

Claudia írta...

Remélem jól telt az éjszaka, és mára már semmi nyoma a tegnapi történteknek! Minden esetre jobbulást Mayának!

mayertimi írta...

Jobbulást a kisdrágának :-)) Én is remélem, hogy nincs nagyobb baj!

Great írta...

ez a hanyas olyan felelmetes nekem...jobbulast, es szoritok, hogy ne legyen semmi baj!

Bettyó és Maya írta...

Köszönjük szépne mindenkinek az aggódást! Úgy tűnik ennyi volt. Se hasmenés se hányás. Remélem így is marad. Az éjszaka is esemény mentes volt, legalább is mayának. Én azért járkáltam be hozzá rendesen. A hányás nekem is félelmetes. De hát aminek ki kell jönnie az jobb ha kijön.