Lilypie Third Birthday tickers

2009. júl. 8.

Kellemeset a hasznossal

Sor került Mayás életünk első nyaralására. Kornélnak tárgyalása volt Gunarason és mi is elkisértük, hogy együtt töltsünk egy hétvégét. A Forró családot is sikerült rábeszélnünk, hogy velünk jöjjenek. Pénteken reggel indultunk. Szerintem a fél házat bepakoltam de még így is hiány érzetem volt.Ugyan ezt tették Moncsiék is, szóval alig fértünk be az autóba. A babakocsi be sem fért, azt Moncsi férje hozta utánunk mert neki még dolgoznia kellett ezért csak este csatlakozott hozzánk. Az odafelé vezető út nem volt éppen csendes. Maya hulla fáradt volt mert elég korán kelt, viszont aludni nem akart, nehogy kimaradjon valamiből és óriás hisztit rendezett az autóban. Még meg is kellett állni. Aztán megérkezésünk előtt kb 20 perccel elaludt.Fel sem ébredt jó sokáig. Mi addig elfoglaltuk a szállásunkat, ami egy picike házikó volt erdő szélén az üdülő övezetben. Aztán megcéloztuk a strandot és vacsoráig haza sem mentünk. A lurkók nagyon élvezték és Mayáról már első nap kiderült, hogy nem egy hableány tipus. Sokkal jobban érdekelte a pancsinál a trambulin és a játszórészben elhelyezett házikó. Ki sem lehetett onnan robbantani. Ha mégis sikerült, 5 perc múlva már megint rohant a házikóba:-) Este aztán a két hulla fáradt gyerkőc együtt vacsizott és aludni is egyszerre mentek. Persze külön szobába, mindenki a saját ágyikójába. Reggel borult égre ébredtünk de hamar elmentek a felhők és mehettünk megint a pancsizdába. A hatalmas pancsolás után ebédeltünk. Hekket ettünk mint előző nap és Mayát még egy kis alvásra is sikerült rávennem ebéd után. Alvás után ismét sláger volt a trambulin, a kisház és még rajzoltunk és gyöngyöt is fűztünk. Pikk-pakk elrepült a délután és megint mehettünk vacsizni. Estére annyira el voltak fáradva csemetéink, hogy elég nehezen aludtak el . Viszont reggelig szinte meg sem moccantak. Mi pedig nyugodtan vacsorázhattunk,(hozzáteszem kedves férjeinknek köszönhetően éjfélre lett kész a vacsora) :-) iszogathattunk és beszélgethettünk. Reggel aztán ismét kimentünk a strandra, délben gyorsan megebédeltünk, aztán betuszkoltuk magunkat az autóba és meg sem álltunk hazáig. Összességében szuper volt ez a 3 nap, a gyerkőcök egy két hiszti kivételével jól viselték az otthoni környezetből való kiszakadást és mi is nagyon élveztük. Augusztusban kicsit hosszabb időre újra nekivágunk egy közös nyaralásnak.

Claudia írta...

Úgy látszik a múlt hétvége mindenkinek egy kis kikapcsolódást hozott! Nektek is nagyon szuper lehetett! Édesek voltak Mayáék, ahogy ugráltak a trambulinon! :-)

mayertimi írta...

Örülök, hogy jól telt a hosszú hétvége. Biztos szuper lehetett. Sajnálom, hogy a képek nálam nem jelennek meg. Bár néha előfordul ezekkel a diavetítőkkel, hogy lassúak :-(((
Majd még bekukkantok később is.

Millió puszi nektek!

Bettyó és Maya írta...

Nálam sem jelentek meg a képek. Újra kellett töltenem őket.

Claudia írta...

A képeket én is csak most tudtam megnézni, a trambulinos ugrándozást Marcipánéknál láttam! :-)

Bettyó és Maya írta...

Szia Clau!igen valamit elronthattam mert nálamsem jelentek meg. Annyira ccukiki voltak a kis gombócaink:-)
Hamarosan te is ilyen bejgyzéseket fogsz irogatni:-)

Szia!
Örülök, mert azt hitten nálam van a baj!
Végre sikerült megnéznem a fotókat és nagyon szuper helyen voltatok. Gyerekek gyönyörűek, (Maya annyit változott valahogy más lett az arca, babásból kezd kislányosba változni, de lehet hogy csak nekem, Marci pedig egyre helyesebb :-))), anyucikák továbbra is csinik :-))

mayertimi írta...

Ja és remélem Clau hamarosan tényleg ilyen bejegyzéseket fog írni :-))

Claudia írta...

Most ti kukk be hozzám, mert titeket vár egy kis meglepi! :-)