Lilypie Third Birthday tickers

2009. júl. 12.

Szülinapi buli

Ahová pénteken hivatalosak voltunk. Betty néni ünnepelte az X -edik szülinapját. Kerty partynak lett meghirdetve, de az eső miatt félig kerty, félig lakás party lett belőle. Az oda felé vezető út ,nem volt éppen zökkenő mentes. Először is apa tudott egy hosszabb utat és nem kevés ideig utaztuk. Aztán. Kekszet majszoltam útközben, amit félre nyeltem és egy kisróka távozott a számon. Na jó nem kicsi volt hanem hatalmas. Váltás ruci persze ilyen mennyiségben nem volt nálunk, ezért meg kellett állni egy t-vel kezdődő és esco-val végződő áruházban ,hogy anya rucikat vegyen nekem. Még szerencse, hogy hatalmas leárazások vannak, így viszonylag olcsón komplett ruhatárat kaptam. Mire megérkeztünk az eső már szakadt és kevés esély maradt a sütögetésre. De szerencsére az égiek kegyesek voltak és hamarosan elállt az idő. Nagyon jól éreztem magam és új barátokra tettem szert, akikkel jót játszottam. A kedvencem Balás (Balázs) volt. Oly annyira, hogy egész este azt hajtogattam, hogy Balás, Balás , gyeje. Még az álmosság és nyűgösség jelei sem mutatkoztak rajtam, annyira elvarázsolódtam. Számunkra este negyed 11 kor ért véget a buli, amikor anyáék beraktak Artúr autóba és haza indultunk. A kocsiban pillanatok alatt elaludtam. Itthon egy röpke átöltözés és pelucsere erejéig felébredtem, majd húztam a lóbőrt reggel 8- ig. Vajon melyik illik legjobban a szerkómhoz??
Ugrálás a kanapén! Még jó, hogy a házi gazda nem látta.

Mira a csendes nézelődő



Részt vettem a kié lesz a mackó versenyben:-)


Apa,Balázs és Én




Anyáék egyen pólóban:-)












2 megjegyzés:

Claudia írta...

Szegény Maya! Nem lehetett kellemes az a kis-nagy róka! De kárpótlásul jól "kibalásozta" magát! :-)

mayertimi írta...

Hány éves Balázs???? Fúúú vigyázzatok mert Marci még féltékeny lesz. Egyébként Blankám is oda van a nagyobb fiúkért, neki a lassan 5 éves Brúnó barátunk a kedvence, nevetve, sikítva szalad utána :-)))))))

MIlyen egyen polótok van? Nem Brüno-s???