Lilypie Third Birthday tickers

2009. júl. 16.

Reggel megyünk az orvoshoz

Folytatódik a hányás. De csak este vacsora után. Nem értem. Kedden este volt az első hányásunk, meg egy pici hasmenésünk. Szerdán semmi kaka, este kevés vacsi, majd mikor az utolsó falatot már fél órája tartogatta a szájában , akkor mondtam neki, hogy köpje ki. Kiköpte, de jött vele a többi is. Szóval újabb szőnyeg takarítás, utána vacsi, ami bent is marad és alvás reggelig. Ma minimális kaja, este egy híg kaki, normál mennyiségű vacsi, egy üveg tea, aztán egy büfivel a fél vacsi ismét landolt a gyerekszobában. Takarítás, majd vacsora és alvás. Annyira sajnálom szegény Cicót. Én meg persze betegre aggódom magam. Tény, hogy maya a hányós fajtából való, mert egy hiszti v. egy félre nyelt keksz darab is tud hányásban végződni, de ez már kicsit sok. Remélem holnap a doki után már okosabbak leszünk. Amúgy nem hinném, hogy komoly baja lenne. Azt érezném. De jobb az ilyet kivizsgálni.

2 megjegyzés:

Great írta...

igazad van, en is igy tennek. nagyon szoritok, hogy semmi komoly ne legyen...meg mindig:) es nem is lesz. Hugo is pont ilyen hanyos fajta:(

mayertimi írta...

Sziasztok!

Én is izgulok, hogy ne legyen nagyobb baj. Bár szerintem sem lesz. Az is lehet, hogy nem esik neki jól már a vacsi ebben a melegben, enne de csak a szeme kívánja ... stb. Bár a fene se tudja, tény, hogy inkább nézzen rá orvos, ne hogy vírus legyen. Az a biztos!!! Majd írd meg, hogy mi volt.
Puszi

U.i. én tegnap 1 órán keresztül pepecseltem Blanka ebédjével és mire készlet az egészet köpte is vissza. (tökfőzelék) Délután, alvás után bolognait csináltam, persze azt megette. Ebben a melegben ő is alig eszik, ami nála ritka.