Lilypie Third Birthday tickers

2009. aug. 8.

Egy programgazdag hétvége kezdete

Reggel óta be voltam sózva, hogy délután találkozunk Makáékkal. Az eredeti terv az volt, hogy átmegyünk Makáékoz és náluk töltjük a délutánt. Szerencsére Moncsinak (Makamami) szuper ötlete támadt. Mi lenne ha elmennénk Gödöllőre, fagyiznánk és sétálnánk a Sissy kastély kertjében. Úgy is meleg van, meg kissé egyhangúak a hétköznapok, mindenkinek jót fog tenni ez a mini kiruccanás. Hát útnak indultunk. Félúton felvettük Makáékat és megcéloztuk Gödöllőt. Az út kb 10-15 perc normál esetben. Anyáék viszont nem számoltak azzal, hogy péntek du van és dugóóó! Sebaj azért csak megérkeztünk. A cukiban nagyon finom fagyit ettünk, ráadásul olyan tölcsére kaptuk a fagyinkat, amiben meglepetés volt. Fagyi után vissza sétáltunk Artúr autóhoz, kivettük a járgányainkat és útnak indultunk. A főbejáraton már nem tudtunk bemenni mert azt bezárták, de találkoztunk egy aranyos bácsival aki egy olyan kapura vigyázott amin mi nem mehettünk volna be. De beengedett minket, így nem kellett kerülnünk. A kastélykertben anyáink egy klassz kavicsos helyen telepedtek le, ahol mi kedvünkre kavicsozhattunk. Gyűjtögettünk, dobáltunk,(néha egymást) szaladgáltunk. Sajna nem volt sok időnk mert a kaput hétkor zárták és nekünk addig el kellett hagyunk a kertet. Magam nevében mondhatom, hogy jól elfáradtam. A kocsiban volt is egy kis hiszti de csak mert megéheztem. Még elszaladtunk boltba, kidobtuk otthon Makáékat és hazamentünk. Nagyon jól éreztem magam. Meg Anya is. Jó volt kicsit kimozdulni.



























2 megjegyzés:

Claudia írta...

Nahát Maja! Az első fagyid óta jól belehúztál! :) Na de ki tud ellenállni ennek a finomságnak ilyen nagy melegben? Szerintem szuper jó kis mini programotok volt!

mayertimi írta...

Én is imádom a Grassalkovich kastélyt/kertjét, anno nagyon sokat jártam ott, sőt mivel ott laktam évekig Gödöllőn, még romantikus andalgásaim is voltak eme helyen ... na de erről psssszt ... :-)))
Már várom, hogy gyertek holnap!

Puszi

u.i: és van fagyim itthon :-)))