Lilypie Third Birthday tickers

2009. aug. 12.

Károkozó lettem

Szombaton Bálintékhoz voltunk hivatalosak, hogy végre megünnepelhessük Bálint hazaérkezését a kórházból. Igaz, hogy legalább 4 hónapja már, hogy hazajött, de csak most sikerült összehozni a bulit. A lakás dísztárgyaiban, ha nem is szándékosan de sikerült kárt okoznom. Van a számlámon egy öröknaptár, aminek a darabjait szétszórtam és Zigi kutya megrágta, valamint egy párna, amiből szép csendben kihúzgáltam a szálakat. Ezúton is szeretnék mégegyszer bocsánatot kérni. Csínytetteim közé tartozik még, hogy amikor Bálint végre elaludt, felébresztettem és nagyon örültem amikor rámnézett. Natkó néniék már kevésbé. A buli egyébként nagyon jól sikerült és egy jó hírrel is gazdagodtunk. Merci néninek pocaklakója van és március végén érkezik hozzájuk a gólya.









2 megjegyzés:

mayertimi írta...

Húúú jó kis hétvégétek volt, úgy látom Maya lány is remekül érezte magát, na jóóó néha kell egy kis csínytevés is ...

Bettyó és Maya írta...

Igen kl a csínytevés, csak tök ciki, hogy itthon még semmiben nem sikerült kárt okoznia:-)