Lilypie Third Birthday tickers

2009. aug. 1.

Spotterkedni voltunk

Amíg Helénáéknál nem olvastam erről a szimpatikus hobbiról, addig nem is tudtam, hogy létezik ilyen. Viszont ahogy elolvastam a bejegyzést, rögtön tudtam, hogy ezt nekem is ki kel próbálnom. Helénáék jóvoltából kaptunk térképet, szóval már csak az kellett, hogy legyen egy szabad délutánunk. Ja, hogy mi a spotterkedés? Repülőgép fotózás. A spotterek azok a fotósok, akik a kifutópálya közelében fotózzák a fel és le szálló gépeket. Szóval miután Maya felébred az ebéd utáni szunyókájából bepakoltuk magunkat és a fotógépet az autóba és elindultunk az általunk szimpatikusnak talált helyszínre. Kb fél órás autókázás után meg is érkeztünk és rögtön tudtuk, hogy jó választás volt a helyszín. A hőmérséklet viszont lehetett volna mondjuk 10 fokkal kevesebb. Mayának nem nagyon tetszett a dolog, Ő annak örült amikor nem jött repülő. Kicsit meg volt szeppenve. Nem látott még repülőt ilyen közelről. Legközelebb már biztosan jobban fogja élvezni. Legalábbis remélem, mert mi nagyon élveztük!!!!














1 megjegyzés:

mayertimi írta...

Hmmm nagyon érdekes, még én sem hallottam erről, de az a fő, hogy Ti jól éreztétek magatokat :-)
Puszi