Lilypie Third Birthday tickers

2009. aug. 12.

Új barátok

Éppen ,hogy kipihentük a szombati bulit, már indultunk is apa egyik munkatársához, kerti sütögetésre. Itt sem unatkoztam egy percig sem. Danival (2 és fél éves) rögtön elkezdtünk játszani. Később csatlakozott hozzánk Zsófi is (1éves) aki Dani kishuga. Zsófi jó nagyot aludt, ezért nem tudott hamarabb bekapcsolódni a játékba. Most először mutatkoztak meg rajtam az irigység jelei. Az irigység tárgya pedig egy vizes palack kupakja volt, amivel szuper módon lehetett Sparky kutyát locsolni. Amikor nem használtam akkor anya vigyázott rá, nehogy a házigazdák megkaparintsák. Hisztiztem is. A hiszti úgy kezdődött, hogy Dani véletlenül megijesztett. Tényleg véletlen volt. Elkezdtem sírni, anya megvigasztalt, de amint le akart tenni a földre én ismét rákezdtem, vagy bementem a sátorba és magányosan hullajtottam a könnyeimet. Végül úgy sikerült megvigasztalni, hogy elsétáltunk a közeli lovardába megnézni a lovacskákat. Sajnos egy darabot sem láttunk de a séta legalább elfeledtette velem a problémámat. Aztán lassan búcsúztunk, hogy még időben hazaérjünk.

Nincsenek megjegyzések: