Lilypie Third Birthday tickers

2009. aug. 12.

Utazunk!!
















Méghozzá ide. 22. én indulunk. Claudiáék jóvoltából sikerült lecsapnunk erre az egyhetes előnyaralásra, mert ők a nászútjuk miatt nem tudnak elmenni. Tegnap kellett találkoznunk Clauval a papírok és egyebek miatt. A papírcsere jóvoltából Timit és Blankát is megtudtuk látogatni, mivel Clauékkal szomszédok. Nagyon kellemes délutánunk volt. Blanka és Maya olyan jól eljátszottak egymással, hogy alig hittem a szememnek. Azt gondoltam, hogy Blankát még nem fogja érdekelni a Maya mert pici hozzá (9 hónap van köztük). De az a kis törpilla csak úgy nyomult Cicóra. Puszilgatta (állítólag ez nagy kiváltság), ment utána és a maga módján próbálta teljesíteni Maya kívánságait. Nem volt hiszti, irigység, rosszaság, csak két csendben, egymással gyönyörűen eljátszó gyermek. A kanapé volt a kedvenc helyük mert itt a párnák között jót tudtak hancúrozni. Komolyan egész nap el tudtam volna nézi őket olyan édesek voltak. Mi meg persze tudtunk egy kicsit beszélgetni. Jó volt nálatok Timike!!!
Még mielőtt bárki megbotránkozna, nem tömöm a Mayát fagyival és szinte a felét sem eszi meg, de amikor kap azt nem tudom nem megörökíteni és felrakni:-)

3 megjegyzés:

mayertimi írta...

Drága Bettyó!

Én is nagyon örültem, hogy itt voltatok, olyan jó volt :-)) A gyerekeink pedig tényleg tündériek :-))
Ja és szerintem senki sem fog megbotránkozni a fagyizás miatt, NYÁR VAN!!!! egyébként is engem tessék szidni én tukmáltam :-)))))))

Millió puszi nektek

u.i.: jó nyaralást és pihenést!

Bettyó és Maya írta...

Timike!
Ti is érezzétek naggyon jól magatokat!! Aztán félúton talizzunk valamikor Maurónál egy jók kis ebédre v vacsira:-)

Claudia írta...

Bettyó!
Érezzétek jól magatokat, remélem minden a legnagyobb rendben lesz. De miért is lenne másképp? Várom majd a képeket és élménybeszámolókat!
Sajnálom, hogy nem tudtunk maradni egy picit, én is szívesen elnéztem volna két kis manócskát! Ez van, állandóan rohanunk! :)