Lilypie Third Birthday tickers

2010. febr. 27.

Csak ámulok

Tegnap beszereztük Maya következő puzzlejét. Én 15 darabosat szerettem volna venni, de nem volt. 20 darabos volt a legkisebb. Viszont elég kedvező árért 2x20-at adtak, szóval megvettem. Micimackós. Most Ő a favorit nálunk. És kirakja. Nem mondom, hogy nem igényel segítséget,de csak nagyon keveset, és azt is inkább szóban. Szerintem egy két nap és teljesen egyedül fogja kirakni. Azt hittem, hogy sok lesz neki és mehet a polcra. Szerencsére alábecsültem a kicsilányt. Én olyan de olyan büszke vagyok rá, hogy csak na. Repkedek komolyan. Imádom a kis okos fejét!!!!!!!!!!!!

2 megjegyzés:

mayertimi írta...

Én is csak ámulok, ha szabad a szavaiddal élni :-))) nagyon ügyes Maya!

Sok puszit küldünk az okos fejére :-)))

Claudia írta...

Gratulálok, tényleg nagyon ügyes. Azt hiszem, én még nem merek Lilinek 20 db-osat venni, elsőként talán megfelel neki a 6-os is. Jó tippet adtál, köszi. :-)