Lilypie Third Birthday tickers

2010. febr. 25.

Kirakó őrület


A kisasszonynak új hobbija van, aminek én nagyon örülök. Régebben is előnyben részesítette a formabedobós, kirakós játékokat, de most teljesen elvarázsolódott. Van hogy egy órán keresztül csak kiraózik és nem unja meg. Imádja, mert sikerélménye van. Egyenlőre még "csak" a 6 db-os kirakónál tartunk, de ha ilyen iramban fejlődik, hamarosan be kell szereznünk a több darabos változatokat is. A mostani kedvenc két db puzzle könyv amiben könyvenként 6 db 6 db-os kirakó van. Felváltva rakosgatja a képeket, számomra döbbenetes gyorsasággal.

6 megjegyzés:

mayertimi írta...

Mekkora ötlet ez a könyv. Épp azon gondolkoztam, hogy hol lehet kapni 6-os puzzlet? Nagyon ügyes, tényleg fantasztikus ... de azt tudjuk, hogy ő ilyen kirakózós, rakosgatós fajta. Egyébként szerintem Blanka is az lesz (9 hónap múlva :-)) vettünk egy új formakirakóst, és a csillagon kívül amit tök nehéz befordítani a helyére, mindennel ügyesen beletalál a lyukba. Persze segítek, hogy nem ott van a helye ... stb. Aztán megkeressük együtt és beledobja. :-)

Andzi írta...

Kittinek is van egy ilyen könyve, 4db állatot lehet benne kirakni. Csak az a bajom vele hogy nem túl strapabíró. A bölcsiben azt mondták hogy iszonyatosan fejleszti a kézügyességet, a logikai gondolkodást.És hogy aki 2 évesen egyedül kirak egy 6db-os az kora előtt jár. Szóval, hajrá Maya jöhet a 12db-os:-)) Ügyes nagylány!

Bettyó és Maya írta...

Timike!
A könyvesboltokban vannak ilyen könyvek. Szerintem mindegyikben. Blancika is hamar rá fog érezni az ízére szerintem.
Andzi:A miénk elég jól bírja akiképzést. Piroska és farkas-os az egyik a másik meg valamilyen macis. Tényleg masszív. Ma már úgy kirakóztunk, hogy elöször kettő, utána pedig 3 képet kevertem neki össze és kirakta. Nem gondoltam volna. Teljesen el vagyok tőle varázsolódva:-)

Claudia írta...

Szia Bettyó!

Hol lehet kapni 6 db-os kirakókat? Én is nézegettem mostanában, de se az Auchanban, se a Coraban nem találtam. Nemsokára lesz Lili 2. szülinapja, gondoltam vennék neki ilyet is. :-)

Bettyó és Maya írta...

Clau! Szerintem könyvesboltban próbálkozz. Ott tuti van. De a bookline oldalán is láttam.

Claudia írta...

Köszi, megnézem!!!